buy cialis

Another Case of Identity Theft

Another Case of Identity Theft

So apparently there is some kid named Lil’ Fizz part of the boyband B2K that stole my name. He goes by Lil’ Fizz or Fizzle. WTF?

I guess that is fine and all til this happened:

Honey82367: HEY U THERE THIS IS BABYDOLL HERE

Auto response from FizzleMan: I’m … well .. you know when you are lonely and nobody’s around, you gotta go enjoy yourself? Well that’s what I am doing – studying. PEACE!

FizzleMan: hello?
Honey82367: HEY

FizzleMan: Who is this?
Honey82367: OH YOU DONT KNOW?
FizzleMan: No, I don’t
Honey82367: MIREYA
FizzleMan: I think you have the wrong person mireya
Honey82367: NAW I DONT
Honey82367: AIN’T THIS LIL FIZZ????
Honey82367: HELLO
FizzleMan: hmm my screen name is Fizzleman, but I don’t know anybody named mireya
Honey82367: AWWW I CAN’T BELIEVE YOU YOU DON’T REMEMBA ANYONE SENDING YOU SOMETHING LIKE A GREETING
Honey82367: IT WAS ‘BOUT THIS LIL GREEN MONSTER
FizzleMan: Where did we meet?
Honey82367: HE WAS SINGING A SONG LIKE THIS “YOU GOT A FRIEND IN ME OH YOU GOT A FRIEND IN ME”
Honey82367: WELL ACTUALLLY I MET OMARION THEN WHEN YA WON ON THE AWARDS YA SEND ME AND E-MAIL
Honey82367: THAT’S HOW WE MET

Honey82367: REMEMBA
FizzleMan: No, I really don’t. I don’t know anyone named Omarion either
FizzleMan: Where are you from?
Honey82367: WHAT HOLD UP WHO ARE YOU
Honey82367: ?????
FizzleMan: I am not who you think I am. Did you just pull my name out of a hat?
FizzleMan: and your caps lock is on
Honey82367: YEAH I KNOW
Honey82367: BUT WHO ARE YOU 4 REALS
Honey82367: ?????????
FizzleMan: 4 reals? i’m somebody you don’t know. Thanks for IMing me, but my ears are hurting from all this yelling
Honey82367: sorry
Honey82367: just tell me what yo name is
Honey82367: please
FizzleMan: What difference does it make?
Honey82367: ????????
Honey82367: it ’cause i just wanna know
FizzleMan: where are you from Honey/
FizzleMan: ?
Honey82367: naw i wanna now yo name first
Honey82367: !!!!!!!!!!
FizzleMan: My friends call my Jay
FizzleMan: Jay-B, Z was taken
Honey82367: lol
Honey82367: ok nevamind how’d you know my e-mail address
Honey82367: ????????????????
FizzleMan: I never emailed you
FizzleMan: where are you from?
FizzleMan: Kansas?
Honey82367: i know but how’d you get my screen name??????
FizzleMan: honey, you IMed me, not the other way around
FizzleMan: have you been hitting that pipe too many times?
Honey82367: lol im only 12
FizzleMan: Phillips Rooks?
FizzleMan: Stockton?
FizzleMan: I don’t know anyone from Kansas
Honey82367: well i thought you was lil fizz from b2k
Honey82367: ‘casue he gave me his screen name but i guess i got the wrong shit
Honey82367: i use to talk to him
FizzleMan: Do you think lil fizz could spell like I can?
FizzleMan: Use punctuation?
Honey82367: he can too
Honey82367: !!!!
FizzleMan: Right…
FizzleMan: Anyways, I wish I were him
FizzleMan: I’d be much richer
FizzleMan: but sorry, I am not
Honey82367: yeah
Honey82367: well whateverz peace
FizzleMan: peace
Honey82367: im rollin out
FizzleMan: roll out
Honey82367: 3hugs 2kises 1luv
FizzleMan: word
Honey82367: what
FizzleMan: word, it means i am in agreement
Honey82367: naw 4real i knew that
FizzleMan: kablau!
Honey82367: what
FizzleMan: hey, sorry but I have to go work on our new project Pandemonium
FizzleMan: it’s a little somethin somethin me and the homies are throwing together
FizzleMan: catch you on the flip side
FizzleMan: 4real
Honey82367: good luck
Honey82367: tell yo homeboyz i said wuzzup
FizzleMan: tHankZ
Honey82367: not that i know them
FizzleMan: sentence
Honey82367: word

2 Responses to “Another Case of Identity Theft”


  • Hey “Jay”, even if she is from Kansas, you gotta wait till she’s 18 buddy! HAHAHAHA!!!! I thought Ryan’s poem was funny, but this is pure comedy!

  • I know, I was like WTF is going on? Hey, Know Not is the only person here using comments. Cmon people, I know there are more than a few of you that read this!

Comments are currently closed.



This blog is protected by Dave\'s Spam Karma 2: 596020 Spams eaten and counting...
qqq